Elektromagnetická brzda OOSA od STROMAGU
Tento rad má nízke nároky na údržbu a ponúka neporovnateľnú spoľahlivosť. Keď je táto brzda pripojená k elektrickej pohonnej jednotke 4205, je možné manuálne spúšťanie bremien.
Rad SA môže byť vybavený niekoľkými možnosťami, ako sú:
- Hydraulické uvoľnenie
- Špeciálny náter
- Oceľový kryt na tesnenie vzduchovej medzery...
Vlastnosti
- Elektromagnetická bezpečnostná kotúčová brzda
- Brzdenie pomocou pružiny
- Elektromagnetické uvoľnenie
- Manuálna kompenzácia opotrebovania obloženia
- Brzdové doštičky s indikátorom opotrebovania
- Prepínač na overenie otvorenia
MOŽNOSTI:
- Ručná uvoľňovacia páka
- Hydraulické uvoľnenie
- Regulované spúšťanie nákladu
- Nehorľavá ochrana
- Morská ochrana
- Montáž na disk so zvislou osou
TECHNICKÉ ŠPECIFIKÁCIE
- Brzdná sila: až do 60 000 N
- Maximálna rýchlosť: 10 m/s
TWIFLEX brzda série VS
Strmeň kotúčovej brzdy Twiflex VS sa skladá z dvoch modulov upevnených medzi hornou a spodnou montážnou doskou v tvare U pomocou spojovacích tyčí.
Typicky sa na jeden kotúč používa jeden alebo dva strmene, ale počet sa môže zvýšiť v závislosti od veľkosti kotúča. Brzdy môžu byť umiestnené v akomkoľvek uhle po obvode, ale ideálne namontované horizontálne (v polohe 3 hodiny alebo 9 hodín).
Minimálny priemer kotúča je 1000 mm s výnimkou praktických obmedzení. Štandardný strmeň je vhodný pre kotúče s hrúbkou od 38 mm do 50 mm - kotúče hrubšie ako 50 mm konzultujte s Twiflexom.
K dispozícii je usporiadanie tandemového strmeňa so spoločnou centrálnou montážnou doskou; minimálny priemer kotúča je 2000 mm.
Hodnoty uvedené v tabuľkách sú založené na plne zabudovaných a upravených brzdových doštičkách s nominálnym koeficientom trenia μ = 0,4. Kotúčové brzdy Twiflex sa musia používať s bezazbestovými brzdovými doštičkami Twiflex.
Efektívny polomer kotúča = skutočný polomer (m) – 0,110 m.
Poznámka: Životnosť pružiny závisí od hodnoty strmeňa.
TWIFLEX Elektro Hydraulické pohonné jednotky pre brzdy.
Spoločnosť Twiflex zjednotila desaťročia vývoja na výrobu radu elektro-hydraulických pohonných jednotiek, ktoré spĺňajú požiadavky väčšiny aplikácií. Každá pohonná jednotka bola navrhnutá s ohľadom na spoľahlivosť, vysoký výkon a nízku údržbu a je dodávaná s komplexným a ľahko čitateľným návodom na inštaláciu, obsluhu a údržbu.
LCS - Elektro-hydraulické pohonné jednotky
Rad samostatných pohonných jednotiek "LCS" je navrhnutý tak, aby ovládal štandardné brzdy Twiflex, od kompaktného strmeňa MS až po hydraulicky uvoľnenú jednotku s pružinou VKSD, ktorá poskytuje základné ovládanie zapnutia/vypnutia. Voliteľná funkcia „rýchleho priblíženia/mäkkého brzdenia“ je štandardne zahrnutá a k dispozícii sú rôzne možnosti vrátane rozsahu prevádzkových a motorových napätí a rôznych doplnkových doplnkov, ako je elektrická svorkovnica a ručná pumpa.
Funkcia „mäkkého brzdenia“, ktorá sa používa na zmiernenie účinkov torzných rázov vyvolaných počas núdzového zastavenia, umožňuje rýchle uzavretie vzduchovej medzery doštičky/kotúča s následným pasívne riadeným použitím brzdnej sily až do plného krútiaceho momentu. Pozrite si údajový list DS3051.
MP – Elektro-hydraulické pohonné jednotky
Modulárny rad elektro-hydraulických agregátov „MP“ bol navrhnutý tak, aby poskytoval úplne flexibilné prostriedky na ovládanie bŕzd v najnáročnejších prevádzkových prostrediach.
Jednotky sa skladajú z jedného z troch základných modulov, ktoré určuje veľkosť a počet strmeňov, ktoré sa majú ovládať, vrátane motora, čerpadla a zásobníka.
Hydraulický okruh sa potom vyberie na základe prevádzkovej a riadiacej logiky vyžadovanej aplikáciou a môže siahať od jednoduchej funkcie „zapnúť/vypnúť“ až po úplné riadenie PLC s uzavretou slučkou. Nakoniec sú špecifikované pomocné možnosti (napríklad ručné čerpadlo na ručné uvoľnenie strmeňa; ohrievač pre nízke teploty okolia; komponenty z nehrdzavejúcej ocele pre morské prostredie atď.).
Riešenie „MP“ je užitočné najmä vtedy, keď aplikácia vyžaduje nezávislé ovládanie viacerých brzdových okruhov. Ďalšie podrobnosti nájdete v údajovom liste DS3002 alebo kontaktujte spoločnosť Twiflex.
ZF Jednokotúčové - jednokotúčové brzdy a spojky
Čo môžu poskytnúť jednokotúčové - jednokotúčové brzdy a spojky?
Vďaka svojim technickým výhodám, jednoduchému nastaveniu a vhodným vonkajším rozmerom sa elektromagneticky ovládané jednokotúčové spojky a brzdy čoraz viac používajú na automatizáciu mechanických pracovných procesov. Ich použitie siaha od pohonných obvodov systémov s nerovnomerným zaťažením až po presné riadenie pracovných cyklov s vysokou frekvenciou radenia.
Kolesová brzda WBHS
WBHS kolesové brzdy sú parkovacie a bezpečnostné zariadenia, ktoré možno v prípade núdze použiť ako dynamické brzdy.
Kolesové brzdy WBHS pôsobia silou generovanou pružinami na oboch stranách kolies žeriavu. Nadrozmerné brzdové čeľuste s lepeným trecím materiálom sa aplikujú na bočné príruby napínacích kolies, čím zabezpečujú trecie sily a tým aj brzdnú kapacitu.
Kolesové brzdy WBHS, navrhnuté ako parkovacie brzdy, ktoré sa majú použiť, keď sa zariadenie úplne zastaví, sa dajú použiť aj ako dynamické brzdy v núdzovej situácii. Pôsobením sily pružiny priamo na okolky kolies minimalizujú namáhanie a napätie, ktoré je inak vystavené prahovým nosníkom a nákladným zostavám žeriavu.
TECHNICKÉ ŠPECIFIKÁCIE
Brzdná sila: 50 KN až 120 KN
VLASTNOSTI
- Ventil na reguláciu prietoku inštalovaný na brzde na dobu riadeného nastavenia 3 až 30 sekúnd
- Samomazné puzdrá a čapy z nehrdzavejúcej ocele na všetkých otočných bodoch
- Bezdotykový spínač pre signalizáciu uvoľnenia
- Brzdové čeľuste sa dajú ľahko odstrániť a vymeniť
- Vyrobené z vysoko kvalitnej konštrukčnej ocele
- Menovitá zasunutá vôľa 1 mm na stranu
- Odporúčaná maximálna vzdialenosť 2 mm na stranu
- Dodáva sa s uvoľňovacou maticou pre mechanické uvoľnenie brzdy
Elektro-magetická brzda 3CA2
Brzdy 3CA2 od STROMAGU sú bezpečnostné brzdy s tlakom pružiny a elektromagnetickým uvoľňovaním odbrzdením. Sú vybavené automatickou kompenzáciou opotrebenia doštičiek, ktorá zaisťuje konštantný krútiaci moment bez ohľadu na opotrebovanie podložiek.
Kotúčové brzdy CA2 boli pôvodne navrhnuté tak, aby splňali najťažšie podmienky oceľových žeriavov s ťažkým ovládaním, čím sa zaistila bezpečnosť a spoľahlivosť pri dynamickom brzdení. Dnes tieto brzdy reagujú na obmedzenia vysokovýkonného brzdenia bez ohľadu na aplikáciu alebo podmienky.
TECHNICKÉ ŠPECIFIKÁCIE:
- Brzdný moment: 1600 - 3350 Nm
- Maximálna rýchlosť: 50 m/s
- Priemer: 445 - 795 mm
VLASTNOSTI:
- Elektromagnetická bezpečnostná kotúčová brzda
- Brzdenie pomocou pružiny
- Elektromagnetické uvoľnenie
- Automatická kompenzácia opotrebovania obloženia
- Brzdové doštičky s indikátorom opotrebovania
- Prepínač na overenie otvorenia
Brzda QuietLift
POPIS :
Brzda QuietLift je elektromagnetická brzda s pružinou, ktorá funguje pri statickom a núdzovom brzdení.
Toto riešenie, navrhnuté tak, aby ponúkal dvojitý brzdový systém, je vhodné najmä pre bezprevodové motory, aby spĺňali normy pre výťahy EN81 - 20/50:2020.
Brzda QuietLift, vybavená elektrickým snímačom Warner Electric Sensor (WES), zaisťuje spoľahlivú detekciu a ponúka možnosť sledovania opotrebovania. Táto brzda, ktorá je vybavená inovatívnym nízkohlučným systémom skonštruovaným z ocele, zaisťuje optimálny výkon počas celej svojej životnosti. Okrem toho je brzda navrhnutá tak, aby vyhovovala modulárnym montážnym polohám a veľkostiam podľa požiadaviek vášho projektu.
Ďalšie úpravy pre Vaše projekty sú k dispozícii na požiadanie.
Vlastnosti :
- Kompaktný dizajn
- Krútiaci moment 125 - 700 Nm
- Nadbytočné brzdové okruhy
- Jedno napätie ako štandard
- WES: Bezkontaktná detekcia senzorov
- Tichá prevádzka <60 dB(A) (patentovaný)
- Modulárna fixácia (jednoduché nastavenie PCD)
- Pracovný cyklus: 50% pod napätím
Vo Warner Electric už desaťročia pomáhame elektrifikovať hnacie ústrojenstvo našimi elektromagnetickými brzdami. Budujme spolu!
Ako jeden z najväčších výrobcov priemyselných bŕzd na svete poznáme vašich zákazníkov a poznáme elektrifikáciu.
Elektrické parkovacie a núdzové brzdy Warner sú osvedčené, spoľahlivé a čisté alternatívy k hydraulickým a pneumatickým brzdám. Naše technológie sa už desaťročia používajú na elektrifikáciu OEM vozidiel, ako sú vysokozdvižné vozíky, golfové vozíky a pracovné plošiny. Sú ideálne pre aplikácie napájané z batérie v kompaktných stavebných zariadeniach, vonkajších energetických zariadeniach, autonómnych poľnohospodárskych zariadeniach, AGV a ďalších.
Warner Electric: Váš partner pre elektrifikáciu hnacieho ústrojenstvaAktívne spolupracujeme s výrobcami pohonných jednotiek a OEM na cenovo dostupnej integrácii elektrických bŕzd do ich zostáv, aby sme znížili údržbu a zlepšili výkon vozidiel ich zákazníkov.
Naše elektrické brzdy sú:
- Odolné, testované v teréne a bezúdržbové
- Ekologické s nízkou spotrebou energie a kompaktným dizajnom
- Ľahko sa integruje do existujúcich dizajnov
- Presný a výkonný
- Dostupné ako vlastné a štandardné
- Aplikácie Warner AVG
Nie ste si istí, aký typ riešenia elektromagnetického brzdenia potrebujete?
Opýtajte sa špecialistu na elektrifikáciu Warner Electric
Pomôžeme vám prispôsobiť riešenie, ktoré najlepšie vyhovuje vašim potrebám hnacieho ústrojenstva, až po veľkosť brzdy a hodnotenie IP.
Zistite viac o našej ponuke na našej novo zverejnenej webovej stránke elektrifikácie hnacieho ústrojenstva.
Kontaktujte nás ešte dnes a zistite, ako vám naše odborné znalosti v oblasti elektrifikácie, globálna výrobná stopa a flexibilita výrobnej linky môžu pomôcť realizovať rýchlejšie obrátky projektov a nižšie náklady na materiál.
Kontaktujte špecialistu na elektrifikáciu Warner Electric ešte dnes
Inovatívne energeticky účinné brzdy Warner Electric pomáhajú výrobcom OEM predĺžiť dobu chodu elektrického zariadenia
Odvetvie off-roadov v súčasnosti prechádza významným prechodom. Cesta začala asi pred 10 až 12 rokmi, keď sa priemysel vysokozdvižných vozíkov začal meniť zo spaľovacích motorov na elektrické pohony. Dnes už aj stavebná technika, presnejšie kompaktná stavebná technika, začala s transformačnou prestavbou na elektrické pohony.Rovnako ako v prípade automobilového priemyslu, národné a komunálne emisné predpisy sa rýchlo stávajú reštriktívnejšími pre terénne vozidlá a zariadenia. V niektorých oblastiach už bolo používanie zariadení poháňaných plynom úplne zakázané. Niektorí analytici sa domnievajú, že do roku 2030 bude 50 % trhu so stavebnými strojmi poháňaných elektrickou energiou.Ako rastie environmentálne povedomie, výrobcovia stavebných zariadení začali reagovať elektrickými zariadeniami, ktoré spĺňajú rôzne povinné emisné predpisy. Poháňajú ich však aj dobrovoľné environmentálne politiky prijaté dodávateľmi stavebných prác a veľkými požičovňami zariadení.Táto nová generácia oveľa tichších zariadení je nielen šetrná k životnému prostrediu, ale poskytuje aj zvýšený komfort obsluhy, zdravotné a bezpečnostné výhody.Warner Electric ponúka inovatívne brzdové riešenia navrhnuté na zníženie spotreby energie na širokej škále batériových stavebných zariadení, vrátane otočných a pásových pohonov na rýpadlách, kolesových a pásových motorov na kompaktných pásových nakladačoch, šmykom riadených, kolesových rýpadiel, kompaktných sklápačov a mobilných zdvíhacích zariadení. Pracovné plošiny (MEWP).Veľmi skúsení aplikační inžinieri Warner Electric rutinne spolupracujú s OEM hnacieho ústrojenstva Tier 1, ako aj s hlavnými inžinierskymi tímami výrobcov stavebných zariadení, aby vyvinuli kompaktné, energeticky účinné brzdové riešenia, ktoré spĺňajú potreby každého vozidla, či už ide o úplne nový dizajn alebo elektrickú prestavbu. Existujúceho zariadenia.Náš proces navrhovania zvyčajne začína jedným z našich existujúcich v priemysle overených brzdových riešení, vrátane populárnych radov PK a CBTB. Po výbere sa začne prispôsobenie jednotky, vrátane hodnotenia IP, káblov na manuálne uvoľnenie, konektorov, snímačov a trecieho materiálu. Výsledkom je „plug and play“ produkt, ktorý môže OEM jednoducho integrovať do svojho hnacieho ústrojenstva.Brzda PK (veľmi tenká) od Warner Electric, vedúca na trhu, je originálny kompaktný a osvedčený dizajn bŕzd v tomto odvetví. Tieto vopred zmontované suché bezpečnostné brzdy zapínania a vypínania sa používajú na parkovanie a ponúkajú možnosti núdzového zastavenia. Striedavý motor vozidla sa používa v kombinácii s brzdou PK na rekuperačné brzdenie vozidla.Medzi výhody tohto cenovo konkurenčného radu patrí jednodielna konštrukcia pre jednoduchú montáž, nižšia spotreba energie, dlhšia životnosť batérie a celkovo nižšie náklady na údržbu. Tieto brzdy sú uzavreté, aby vydržali drsné vonkajšie prostredie. K dispozícii sú modely s krytím IP67, ktoré spĺňajú náročné požiadavky na umývanie.Nová brzda PK určená pre tichší chodNedávno uvedená brzda PK-LowNoise Design je vybavená unikátnym patentovaným systémom tlmenia, ktorý výrazne znižuje prevádzkový (záberový) hluk pod 70 dB. Nová brzda bola vyvinutá pre aplikácie, kde môžu byť vysoké hladiny hluku nepríjemné, ako sú napríklad pohony otáčania pod kabínou na minirýpadlách.Vysokorýchlostné CBTB brzdy s vysokým krútiacim momentom pre E-vozidlá s dvojitým pohonom.Rodina elektromagnetických nápravových bŕzd CBTB je špeciálne určená na použitie na batériách poháňaných vozidlách s dvoma pohonmi s nosnosťou všeobecne do 8 ton (17 900 libier). Tieto pokročilé vysokorýchlostné brzdy s vysokým krútiacim momentom poskytujú spoľahlivú funkčnosť núdzovej a parkovacej brzdy a umožňujú zvýšiť maximálnu rýchlosť vozidla a zvýšiť produktivitu.Vlastný nepriľnavý suchý trecí materiál W134, navrhnutý a vyrobený vo vlastnej réžii, je dostupný pre modely PK a CBTB pre zvýšené požiadavky na vysokokapacitné brzdenie pri veľmi vysokých rýchlostiach. Lineárna rýchlosť trecieho materiálu určuje rýchlostný limit, niektoré brzdy a konštrukčné veľkosti boli funkčne testované pri otáčkach 12 000 ot./min.